Chcete moc? Zn.5 Sviní prodá wyrdstone!!!

Naše družina měla nečekaně pestré složení; 2 krollové -Yazinda, Thera, 1 zloděj Mara, 1 hraničář -Omega, 1 šermíř -Ada, 1 bojovník -Digdag a 1 zraněný hráč amerického fotbalu - Franta. Sraz jsme sice měli už o půl osmé, ale hra začala až někdy kolem dvanácté, krom omluvy za zpoždění se ještě organizátor omluvil zlodějům zato, že ještě nebyly postaveny zdi, na kterých by mohli užít své specializace na jejich přelézání.
Ada byl jmenován velitelem, protože tak ve velké kroužkové zbroji i vypadal. Hned od začátku jsme špatně pochopili náš úkol - každá skupina měla ukořistit co největší počet wyrdstonů. My se ale místo toho pachtili potom, abychom se stali nejsilnější družinou onoho území - Morheim. Takže jsme wyrdstony vesele prodávali a boostovali své postavy. Hned náš první úkol bylo uhádnou tři z pěti hádanek, jenž nám dala Druidka. Dodnes mne zajímá co znamená: "Když je to mladé, je to velké. Když je to staré, je o malé." Pět lidí z pěti v naší družině je toho názoru, že to musí být erekce. Dále nás poslala za čarodějem, který se měl ukrývat někde ve skalách.
Cestou k čaroději jsme svedli náš první boj; u bažinatého rybníka s kostlivci, kteří nás prudili celou hru. Trošku od bahna, ale jinak veselí jsme čaroděje konečně našli (Denethor). Nakonec jsme znali celý svět - ať už mrchy driády (Turiel s přítelkyní), tak potulné gobliny (Snori a jeho parta), shrbeného šamana a přátelského obchodníka s léčitelem.
Ihned ve městě jsme uzavřeli spojenectví s Anorinou družinou, ale celou hru se více-méně všechny družiny navzájem tolerovaly.
Hodný opěvování je Omega, který naší družině prokazoval šlechetné služby, kdy se třeba sám nabídl (spíše nám poručil), že pro danou věc zaběhne (třebaže to bylo to na druhou stranu mapy).
Přijde mi zbytečné popisovat veškeré akce a úkoly, prakticky šlo vždy o to donést někomu něco a něco zato taky dostat, nejlépe ony wyrdstony, nebo peníze. Tak jsme nosili různé zapomenuté kožešiny, bojovali o vlasy driád, hledali runové kameny atd. Někdy jsme i náhodně našli zamčené truhly s obrovským bohatstvím. Já jako zloděj jsem svou postavu zdokonalil na maximum asi už v půli hry, Ada taktéž, no a za chvíli jsme byli opravdu spokojení, teda až do doby, kdy se měly vážit wyrdstony, které jsme prodali za různé amulety, díky kterým jsme byli třeba nezranitelní šípy (ani jeden šíp na nás nikdo nevystřelil), neviditelní pro nemrtvé (to využíval hlavně Ada) atd.
Hledání wyrdstonů bylo nečekaně kvalitním larpem, moc se těším na další ročník. Úkoly byly přehledné, přiměřeně snadné/nesnadné a hlavně zábavné. Obzvláště nekonečné šarvátky s kostlivci a gobliny. ;-)
No a nejzábavnější na celé hře byla asi chvíle kdy jsme do města doprovázeli jednu družinku a na heslo "mrkev" jsme je všechny zabili a nechali v agónii tak dlouho, až úplně zemřeli - prostě S/svině… :-D

MARA